Privat Talk

- Cum a fost prima dată pentru tine?
- Nici nu mai ştiu. La tine?
- Special, dar... Nu am simţit nimic.
- Nu te-a durut? Ai avut noroc atunci.
- Nu. Nu la asta mă refer. Nu am simţit nimic pentru el.
- De ce?
- Probabil nu-l iubeam. Adică, simţeam repulsie faţă de el. Am răspuns sinceră.
- Doar de el?
- Nu chiar... De toţi care se apropie în acel fel de mine.
- Vrei să spui că îţi plac băieţii doar pentru prietenii şi nu pentru dragoste sau sex?
-...
- Îhîm... asta... e diferit. Aşa a fost şi la mine. Apoi m-am descoperit şi m-am regăsit. Ştii bine că eu cu ei, nu rezist pentru lungă durată, ci doar pentru o partidă-n pat şi gata.
- Crezi că eu sunt...
- Asta doar tu o ştii.
- Cum fac s-o ştiu sigur?
- Hmm, dacă te-aş ajuta, aş ieşi refuzată?
- Nu chiar.
S-a apropiat mai mult de mine, astfel încât eram întinse amândouă în patul meu. Părul ei negru ca tăciunele, îmi atinse uşor pielea. Mâna îi era caldă pe coapsa mea. Am încercat să găsesc un punct de observaţie pe tavanul de culoare bleu, dar tot ce îmi umplea mintea era respiraţia ei caldă pe fata mea. Ochii îi erau de un verde maroniu, iar buzele rozalii arătau umflate şi destul de senzuale. Îmi atinse un pic buzele subţiri, întorcându-şi privirea la uşa deschisă.
S-a repezit că o felină, închizând-o cu cheia.
Era aşa frumoasă... Părul lung îi venea până la mijloc, sânii ei erau rotunzi şi sfârcurile ieşite în afară făceau maioul acela să pară minuscul. Chiloţeii ei cereau să fie traşi jos. Mi-am aruncat privirea-n oglinda de lângă birou. În ea se oglindea o altă brunetă, cu părul cam de aceeaşi lungime, uşor despicat şi mai des ca al ei. Ochii îmi erau verzi, de la soare fiind foarte păli. Buzele subţiri şi cărnoase aveau forma aceea ascuţită. Boxerii mei scurţi stăteau aievea, tricoul fiind de prisos.
Mi-a sărutat suav umărul drept, înclinând capul pentru a-i oferi acces. Mai mult.
- Lasă-mă să fac toată treaba. Îmi şopti ea.
M-am întins pentru a doua oară pe spate, Ea masându-mi sânii. Era peste mine, ondulându-şi mijlocul, excitandu-mi pelvisul. Am închis ochii, lăsându-mă purtată de un vals în plăcere. Îmi muşcă sfârcurile tari, ajungând să îmi dea cu totul tricoul jos. Buzele ei fierbinţi şi umede îmi lăsau urme pe piele, până pe abdomen. Ajunsă la locul miraculos, îşi frecă buzele încet, senzaţia aceea urcându-mi-se până în stomac şi gât. Inima îmi bătea mult mai tare şi puternic, datorita excitării. MĂ simţeam udă. Eram totuşi aici, cu ea. Nu mai aveam nici un dubiu. Eram făcută aşa, născută cu această natură.
- Ah...
Sunetul sparse tăcerea dintre aceşti patru pereţi.
Se întoarse înapoi la gura mea, sărutându-mă înfometată şi mult mai pasional. Limba ei se juca, se lupta cu a mea. Îmi muşcă buzele, mâna ei masându-mi centrul plăcerii. A coborât uşor la lobul urechii, jucându-se violent cu el, apoi iar la sâni.
O simţeam în mine. Mă controla, lăsându-mă prada senzualităţii şi plăcerii carnale. Cu ea, îmi dădeam seama, că niciodată nu fusesem pudică. Aveam jocurile noastre, pe care eu nu le vedeam.
În sfârşit simţiseam ceaţa densă din dreptul ochilor mei, că dispărea.
Un al doilea magnfic orgasm, ne-am lipit una de alta, respiraţiile noastre neregulate auzindu-se zgomotos, dar nu ne pasă. NU-mi pasă.

Mă simţeam eu, şi asta era tot ce conta.




Niste imagini picanteee:)) Chiar aiciiiiiii

Un comentariu: