Boyfriend of my Girlfriend 2

Dupa ce femeia de servici a venit mai devreme cu o ora in scoala, am reusit sa iesim din debara. Bine ca stau in campusul scolii si nu a trebuit sa afle mama. 
-Unde ai fost aseara, sweety? 
Am inghitit un nod inexistent. 
-Inchisa toata noaptea in debara cu Mike...am bolborosit incet, fara sa-mi prea dau seama ca era langa mine, ajutandu-ma cu facutul patului. 
-CE????
-Mda...vezi tu..poveste amuzanta...
-Amuzanta zici? Poveste-mi. Nu!! Stai...A zis ceva de mine??
-Mnu...Faza a fost ca a trebuit sa iau matura, in dupa amiaza de ieri si femeia de servici nu era. Am bagat cheia, era deschis. Apoi s-a inchis cu mine inauntru...si cu el. S-a blocat...
-Pai el cum dracu' era acolo?
-Fuma...si...nu ne-a auzit nimeni. Bine ca a venit aia cu o ora mai devreme.
-Hmm...bine.
-Bine?! Okeyy...m-a lasat cam usor in pace si nu prea este felul ei. Am ramas suspicioasa in capul patului, uitandu-ma la ea. La cine?! Scuze, nu v-am spus. Prietena mea cea mai buna si colega de camera.
-Ce? 
-De obicei ceri multe detalii, iar acum taci. Am fost in debara o zi inteaga si ceva ore-n plus cu baiatul de care-ti place si tu nu spui nimic.
-Ah..asta..Invat sa ma controlez, sa nu las furia sa ma stapaneasca, si sa ma schimb. O noua eu.
-Binee.
A lasat-o balta in dimineata aceea, iar ziua a decurs normal. Bine ca maine era sambata. M-am pus in pat..
Cu privirea-ncetosata m-am ridicat in fund. O Sarah ganditoare statea la geamul dintre paturi. 
-Ala e pentru tine. A aratat spre trandafirul rosu cu un biletel galben de pe noptiera mea.
Am intins mana, am pus trandafirul pe perna si am deschis biletelul.
"Te intrebi cum este posibil sa simti asta asa repede? Mda..si eu. Nu te simti vinovata. N-ai de ce. Nu este vina ta ca sunt asa sexy. :) Cred ca mi s-a cam facut dor de tine. Vreau sa ne vedem. Poti? Daca da, stii locul." -M
Mi-am dres glasul si am bajbait spre baie. Mi-am lasat greutatea pe marginea cazii si am dat drumul la apa. O ora mai tarziu eram imbracata cu frumosul top gri larg si blugii skinny taiati. Mi-am uscat parul si m-am dus in camera. Sarah era in patul ei citind o revista. De moda, ca de obicei.
-Te vei vedea cu el? M-a intrebat incet, incat sa o pot auzi.
-Nu stiu. Nu cred ca am de ce. Si nu vreau sa concurez cu tine. Nu prea-mi pasa sa ...
-Oh, dar nu vei concura cu un concurent care a iesit din concurs. Doar aceste vorbe au fost lasate in urma ei, cat timp s-a facut nevazuta pe usa. 
O buna bucata de vreme nu am vazut-o. Probabil era la pod, unde obisnuiam sa mergem mereu, pentru tot felul de prostii...O cheie agitata deschidea usa violent. Era ora 14:00. Si-a facut aparitia ea. 
-Hmm...ce mai faci? Nici nu ne-am vazut prea mult pe ziua de azi.
-Mda..Am fost cam ocupata. A spus scurt, in timp ce-si scotea tricoul ducandu-se spre baie.
Dupa 20 de minute era intoarsa, in pat, verificandu-si telefonul. Eu stateam la geam, privind in curtea goala, fara sa ma gandesc la nimic.
-Iti place de el? Te rog, fi sincera. Nu ma voi criza si nu voi fi suparata pe tine. Vreau doar sa stiu.
-Sunt confuza. Atat am reusit sa zic si oricum ma simteam vinovata.
M-am intors cu spatele la geam si tot ce am apucat sa vad a fost doar fata dezgustata a ei, plina de ura-n ochi, si palmele care m-au impins.
Toti au iesit ca gandacii la caldura. Ce tampiti. Sangele de la cap pata frumosul alb al zapezii. Eram acolo, si totusi....Cateva minute mai tarziu, cred, am simtit cum sunt luata pe sus. Paramedici...sirenele...rece...el...Era acolo. Cu o femeie care parea ca-l cearta. Hey, de ce te iei de el? Lasa-l. Este o criminala in camera mea si tu il certi pe el? M-am uitat la el. A lasat capul jos si a intors privirea la mine. Era trist. Furios. Nervos. Se simtea, peste tot. 
 -Intra-n stop cardiac. O pierdem!
Doua corpuri m-au tras in sus. Iar si iar. Pana m-am simtit epuizata si am lesinat.

-Stii ca nu e vina mea....eu nu am vrut sa iti fac asta....esti cea mai buna prietena a mea. E doar un baiat. Doar un baiat din mii de alti baieti. Proasta de mine. Mi-ai si spus mai de mult ca ai tinut la el. Trebuia sa stiu....De ce dracului am facut asta?! Dar imi doream s-o fac, totusi...dar imi pare rau. Nu vreau sa mori...
Ii simteam degetele reci pe mana mea. Oare chiar iti pare rau? Inima imi incepuse sa bata cu putere de furie si violenta sadica. O furie care zabovea pe holurile mintii, bantuindu-mi creierii si ranindu-mi neuronii. 
-Va rog sa iesiti din salon. Pacienta incepe sa se agite.
Iar mi-am pierdut cunostinta. 
Acum erau doar alte maini, impreunate, care le tinea pe ale mele. Erau mai mari ca ale unei fete. Mirosul fresh, de sapun si spray'ul barbatesc asociindu-se cu mirosul florilor si ...vanilie imi inundau narile. Hmm...de unde dracu vanilie?
Mi-am deschis ochii si un zambet drag, vazut de cateva ori, mi-a inseninat momentul.
-Te-ai trezit, frumoaso?
-Cred ca da....
-Cum te simti?
-Perfect acum, in afara fatului ca ma doare foarte tare capul si imi simt mana ca de plumb.
-Imi pare rau, Miryam.
-Dar nu e vina ta. Sarah a facut asta. Ea e vinovata. Doamne....inca nu-mi vine sa cred.
-Si ce vei face acum?
-Habar nu am. Apropo, cine era femeia care se lua de tine azi?
-Oh...era mama. 
O ciocanitura in usa de un alb murdar ne-a facut sa tresarim, de parca am fi facut ceva rau. O femeie miniona, cu parul castaniu si fire albe la radacina, cu tenul imbatranit, isi facu aparitia.
-Buna, accidentato. Cum o mai duci?
-Hmm, incerc sa supravietuiesc. Cat de rau sunt...
-Doua coaste usor fracturate, mana rupta, cap spart. Iti bag niste morfina pentru durere. Sper ca nu iei droguri. Spuse pe un ton care vroia sa fie amuzant. Sincera sa fiu, nu era deloc.
-Nu.
Dupa o jumatate de ora, in care am mai vorbit cu MIke, am adormit. Jenant, da, stiu. Mi-a spus ca Sarah este suspendata de la scoala 2 saptamani si ca are media scazuta. Plus ca nu mai este bine vazuta de directoare. 
Dupa doua zile mi-au dat drumul, lasandu-ma sa stau in camera cea goala, caci o daduse afara din camera mea. Nici nu imi mai pasa de ce se intampla cu ea. Dar aveam doua saptamani libere. 
-Hei, pot sa intru? Capul cu claia de par castanie si cu bretonul in ochii cei verzi, isi facu aparitia. Era Mike. MA ingrijea si avea grija de mine ca de un bebe.
-Da. Sunt bine. Dar acum si mai bine. I-am zambit, lasandu-mi un sarut gingas pe buze si asezand un frumos buchet de crini in vaza de pe noptiera. Mereu imi aducea flori. Nu te duci la ore?
-Nu. Ce crezi? Mama a aranjat cu directoarea sa stau in camera cu tine.
-Ceee??? Paharul de suc mi-a cazut in pat, udandu-mi cearceafurile si hainele. Cum adica cu mine in camera? Cum adica aranjat? De ce? Nu avem camere separate? Cladiri separate de ......
-Mai usor, iubito. Daca nu vrei, spune-mi. Nu voi face nimic oricum.
-Nuuu. Vreau, dar doar ma mir de asta...
-Daca ma lasi sa iti povestesc, vei intelege. 
-Atunci povesteste-mi.
M-am dat jos din pat, luandu-mi noi cearceafuri si facandu-mi patul. In timpul asta Mike a inceput sa povesteasca.
-Cand ai vazut-o atunci pe femeia aia ca ma certa, ti-am zis ca e mama mea. I-am spus de faza cu debaraua si am o relatie deschisa cu mama. A vrut sa ma ajute. Cand i-am spus ca o banuiesc pe Sarah de accidentul tau, vroia sa o bage intr-o scoala de corectie. Am fost de acord, dar directoarea cum se cunoaste cu ma-sa nu a vrut. Mama i-a oferit bani si tot ce a obtinut a fost suspendarea si media scazuta, plus mutarea ei din camera. Si asa mama s-a gandit ca poate vreau sa stau cu tine, vazand ca te iubesc si tin la tine mult. A zis ca e mai bine ca cineva sa aibe grija de tine si s-a gandit ca daca vrei, pot locui cu tine aici. 
-Da, normal ca vreau. Doar ca...
-Nu voi profita de tine.
-Nici nu m-ar deranja daca ai face-o. Amandoi am inceput sa radem ca nebunii.


Va urma si partea a treia!!

Un comentariu:

  1. Ce idioata e Sarah!Frate!
    Imi placeeeeeeeeeeeeeeee!
    Iar Mike a asa un scump:X

    Love you:*:*:*


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere