Day 13, 14, 15 and 16-Challange

13. Scrie despre un loc pe care ai vrea sa-l vizitezi sau sa te muti.


Sunt multe locuri la care visez. Dar locul ideal ar fi cel care mi-ar improspata viata si in care as avea succes. Nu as vrea sa scriu sau sa spun ceva...Inca nu stiu cum o sa fie viata mea, asa ca nu vreau sa  zic ceva, ce poate nu o sa fie....Voi vedea si voi stii la momentul respectiv...

14. Cea mai veche amintire.

Pfff. Usor....Cand m-am nascut:))...Glumesc...Nu stiu...Nu prea am amintiri [?!] Da, nu retin anumite chestii. Mi se par neimportante si lipsite de....habar nu am. Dar....fragmentele din copilarie imi invadeaza uneori gandurile.

15. Posturi favorite de pe Tumblr.

Nu am unele speciale. Toate-mi plac mult. Sunt deosebite, sunt despre viata, dragoste, prietenii, animale...etc. Sunt toate frumoase si cei care fac aceste fotografii, se pricep de minune.




16. Parerea ta despre muzica noua.

In general am o parere destul de ok, dar majoritatea copiilor/adolescentilor s-au lasat practic ghidati de un singur gen muzical, iar eu nu sunt de acord cu asta. Eu, personal, sunt deschisa la orice ('80, '90, jazz, rock, alternativ, pop, kpop, electronic, dnb, dupstep...) in afara de manele, populara, lautareasca si tot ce tine de aceste genuri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu