Day 17, 18, 19, 20, 21, 22 and 23-Challange


17. Momentele bune si rele din ultimul an.

PFF...Nu prea am stat cu ochii pe soarta din acest an....Probabil ca am avut mici intamplari; rele si bune; bune si nebune; rele si dezastruoase; mizerabile si fericite...iar lista ar continua...
Nu pot eticheta doar cateva. Au fost prea mult, devenind neinsemnate....Greu sa explic....

18. Credinta ta. 
 Am mai vorbit dspre asta pe la nr 4. Astazi, mi-am cumparat o carte. Se numeste "Vraja Superstitiei: Povara si eliberare" si este scrisa de Kurt Hasel. Am sa revin cu o palavrageala despre. ---->

19. Lipsa de respect la adresa parintilor.

Nu am iesit din cuvantul mamei niciodata. Aproape....:D:D CE?! Sunt adolescenta, copil, mica etc....Invat din greseli, nu grave ce-i drept, dar micile greseli. .... Nu sunt perfecta, iar mama ar trebui sa stie asta. Punct.

20. Importanta educatiei.

E importanta, normal...Dar nu am ce sa detaliez aici...Nu am nici un chef....

21. Povesteste despre un show.

Ce show?:))) Show din fata blocului.....?!:)) Hmm...Ce dracului sa zic despre un show?!:))

22. Cum te-ai schimbat in ultimii ani?

Am devenit mai tupeista, sarcastica, ironica, nepasatoare, indiferenta. Mi-am pastrat esenta de bunatate excesiva, sensibilitate si toate cele...Dar am devenit mai mult...EU.


23. Posteaza 5 poze cu tipi/tipe care ti se par atractivi/e.

Am sa fac un colaj:X
Taylor Momsen, Ashley Benson, Megan Fox, Zayn Malik, Francisco Lachowki, Ian Somerhalder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu