Leapsa de la Adinanana

Mulţumesc frumos pt leapşa: X



1. Ce culoare au ochii tăi?
- Căprui. (Dar vara, au nuanţe de galben şi seara verzui.)

2. Spune 5 lucruri pe care le faci în timpul liber.
- Citesc, ascult muzică, scriu, desenez şi... dorm.

3. La mare sau la munte?
- Munte.

4. Culoarea preferată?
- Roşu.

5. Îţi place de cineva?
- În acest moment nu. Din fericire am o perioadă relaxată din punct de vedere sentimental.

6. Spune-mi un banc, vreau să zâmbesc.
Hmm...:
- Cu ce se aseamănă ciclul femeii?
- Cu salariul. Vine o dată pe lună, tine 3-4 zile, iar dacă nu vine, sunteţi terminaţi!

7. Care ar fi lucrul pentru care ai renunţa la Twilight şi la scris?
- Sunt fană Twilight, chiar dacă nu scriu ficuri şi tot felul despre, dar nu aş renunţa la acest film. Şi nici la scris, pentru nimic în lume.

8. Îţi place Doza de Haş?
- I-am descoperit de curând şi da. Chiar îmi plac mult: X

9. Eşti fan R. Pattinson şi K.Stew?
- Da.

Întrebări...:



1. Spune repede un număr.
- 3.

2. R Pattinson sau K Stewart?
- Kristen Stewart<3.

3. Adevăr subtil sau adevăr direct?
- Putin din fiecare. Depinde de situaţie.

4. Să te bârfească sau să îţi spună în faţă?
- Să mi se spună în faţă, logic.

5. Ai bârfit pe cineva?
- Neeeahhhhh. EU?!:))) Hmm.. Acum serios, toţi o facem, mai mult sau mai puţin;)

6. Ţi-e frică de cineva?
- Poate de mama...?!...

7. Primul băiat/prima fată care-ţi vine în cap.
- Aurelia. Este o fată cu [,] care am vorbit, nu prea mult, aseară pe mess... Nu o cunosc, dar mi-a spus că îi place blogul. Îi mulţumesc că citeşte: *: *: * Sper să nu o dezamăgesc cu ceva... Pe nimeni, de altfel...

8. Cărţi de dragoste sau poliţiste?
- Cărţi poliţiste de dragoste:)) Toate genurile... nu contează.

9. Ce te-ar împinge să te sinucizi?
- Pfff... nu ştiu... probabil dacă aş trăi pe drumuri:))))


Dau mai departe lui:


4 comentarii:

  1. multumesc pentru leapsa scumpo:D eu am luat ambele seturi de intrebari:D sper ca e ok:D uite aici le gasesti:http://www.clmblog.info/p/leapsa-time.html

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult,acum o completez :)
    iau si eu ambele seturi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi pentru leapsa :) . in sfarsit imi baga cineva blogul in seama :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Atunci mersi ca mi-ai zis pe cine sa bag in seama:*:* Poti sa iei orice leapsa vrei tu:* Esti binevenita oricand:D

      Ștergere