Leapsa de la C.L.M.'s Blog

In primul rand, mersi ca ai accetat leapsa mea. Voi lua si eu seturile de intrebari pe rand:))
Leapsa 1: Telefon de Blogger


1. Ai telefon?
-Cine nu are telefon in ziua de azi?!:P

2. Ce model?
-Momentan un Samsung Corby pe care-l ador:X

3. De cand folosesti telefonul mobil?
-Pfff....cred ca din clasa a 4-a. (Acum sunt a 11-a)

4. Care a fost primul tau telefon mobil?
-Daca nu ma insel....un Alcatel fara camera...cred ca asa era:X

5. Ai renunta la telefonul pe care il ai in posesie acum?
-Nu cred...Am prins drag de el....Probabil daca mi-as lua altul, l-as tine si pe asta.


 Leapsa 2: Deskop de Blogger

M-a amuzat mult. Deskopul meu nu e chiar curat, dar nici nu-mi place sa am multe chestii....Am un folder cu Stuff in care bag tot felul de rapiditati luate imediat de pe net. Aaa...da, micuta este sora mea:X

Leapsa 3: Daca as fi....?!...

Daca as fi o floare....as fi trandafir rosu:X
Daca as fi o parte a zilei...as fi seara (sau zorii zilei)
Daca as fi un anotimp...as fi toamna
Daca as fi o culoare...as fi rosu.
Daca as fi un fruct...as fi....capsuna...
Daca as fi ceva dulce...as fi...un ciubuc. Sa ma suga toti:)))
Daca as fi o carte...as fi "Vieti paralele"  de Ellen Meister
Daca as fi un cantec...as fi orice cantec.



Daca as fi un film....as fi "Back in time"
Daca as fi o jucarie... as fi o papusa:))
Daca as fi o forma...as fi un punct.
Daca as fi un numar...as fi 3.
Daca as fi un oras...as fi Londra.
Daca as fi un gust...as fi dulce-acrisor.
Daca as fi o stare de spirit...as fi optimismul.
Daca as fi un sentiment...as fi iubirea.
Daca as fi o varsta...as fi tineretea. 
Daca as fi o arta...as fi scrisul.
Daca as fi un citat....as fi ...unul bun, ca lumea sa-l recite mereu!

Leapsa 4: Chestionar


1. Cel mai de pret lucru: telefonul mobil.
2. Cand sunt suparata: ascult muzica sau citesc.
3. Cand vreau sa ma relaxez: ascult muzica.
4. Cea mai frumoasa vacanta: nu am avut-o inca.
5. Locuri unde as trai: Italia, Londra, New York, Tokyo....
6. Cel mai fericita am fost: cand sora mea s-a nascut.
7. Nu spun nu propunerii: depinde de propunere.
8. Ma feresc de: necazuri.
9. Am emotii cand: mi se va intampla ceva.
10. Regret cand: ma simt vinovata.
11. Nu as renunta niciodata la: ceea ce imi place sa fac.
12. Cei mai buni prieteni: nu cred ca ii am inca. Sa speram ca imi vor fi prieteni si peste ani; atunci voi stii.
13. Ma enervez cand: ma constrazice cineva.
14. O zi perfecta: ar una cum vreau eu.
15. Ce te motiveaza sa scrii pe blog? 
-Motivul de a scrie...de a fi eu.
16. Cum reactionezi la comentariile negative?
-Le accept cu drag pe cele constructive. 
17. Cum te-a schimbat pe tine blogul? Sau alte persoane care le-ai cunoscut in blogosfera?
-Sunt mai sociabila in viata reala; sunt mai responsabila.
18. Cine te-a infuentat sa faci blogul?
-Nimeni altcineva decat eu.
19. Inima ta este intreaga?
-Asa cred:)) Nu las pe nimeni sa mi-o franga.
20. Placi pe cineva?
-Momentan nu.
21. Persoana aceea te place pe tine?
-Ar fi simplu daca as stii.
22. Vrei sa dai aceasta leapsa-chestionar si altcuiva?
Cine doreste, s-o ia cu placere:X:X


In sfarsit am terminat:))) Chiar mi-a placut si mi-am ocupat timpul cu ceva....Ne mai citim:*:*

4 comentarii:

  1. Super:D ce desktop curat ai:D ce frumoasa e surioara ta:D :D pupici:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ai primit o leapsa de la mine. O gasesti aici: http://ellaangelofhope.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-lee-ha-won.html

    RăspundețiȘtergere